Gemeenten Gavere en Maldegem digitaliseren containeraanvraag met eGovFlow

Ontdek hoe beide gemeenten in sneltempo zijn opgestart
Terug naar overzicht

Afgelopen maand gingen de gemeenten Gavere en Maldegem met succes aan de slag met eGovFlow. Zij kozen voor het proces “Aanvraag container”, een volledig kant-en-klaar digitaal proces dat we in samenspraak met de gemeente Gavere hebben uitgewerkt.

Dit gebruiksvriendelijke en flexibele proces is eenvoudig aan te passen via instelbare parameters, zodat het perfect aansluit bij de noden van gemeenten en hun inwoners. Inwoners, en bij uitbreiding verenigingen en ondernemingen, kunnen dankzij eGovFlow digitaal een GFT-container aanvragen bij hun gemeente.

Gebruikers kiezen hierbij zelf hun voorkeur voor betaling: online, manueel aan het loket of via overschrijving. Dankzij onze samenwerking met POM-Payment en ATOS is de betaling steeds veilig en gebruiksvriendelijk.

De voordelen van eGovFlow in Gavere en Maldegem

Snelle implementatie

De gemeente Maldegem was na slechts twee weken klaar om live te gaan met dit nieuwe proces. 

Overzichtelijke backoffice

De gemeenten ontvangen de bestellingen overzichtelijk in de backoffice en kunnen eenvoudig leveringsbons genereren

Bulkactie

Door de bulkactie kunnen bestellingen samengevat worden in een duidelijke PDF met bijhorende leveringsbons. 

Tevreden inwoners

Inwoners kunnen snel en eenvoudig een digitale aanvraag indienen. Ze kiezen bovendien zelf hoe ze de betaling willen uitvoeren. 

Door Jens Van Hullebus